سبد خرید 0

بازاریابی اجتماعی در سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه

امروزه، روند فزاینده تعدد و تنوع سازمان‌های خیریه و مؤسسات غیرانتفاعی، ضرورت استفاده از ابزارها و مفاهیم مرتبط با حوزه بازاریابی را به‌منظور افزایش مشارکت عمومی در کارهای خیر و عام‌المنفعه، دوچندان کرده‌است. بازاریابی اجتماعی یکی از مفاهیم مرتبط با این حوزه و با قابلیت کاربست در عرصه امور خیر و سازمان‌های غیرانتفاعی است که در آن از اصول و فنون آمیخته بازاریابی برای تأثیر بر رفتار مخاطب و پذیرش یک ایده اجتماعی استفاده می‌شود. هدف غایی بازاریابی اجتماعی تغییر جامعه و تحقق نفع عام در یک رویکرد بلندمدت است. در این میان، مسائل مربوط به بنیادهای خیریه و توسعه فعالیت‌های آن‌ها و همچنین افزایش مشارکت مردم در امور خیر، ازحوزه‌های بکر مرتبط با بازاریابی اجتماعی محسوب می‌شود که نیازمند تبیین آن با یک نگاه کاربردی است. بر این اساس، تبیین ابعاد بازاریابی اجتماعی برای به‌کارگیری در حوزه فعالیت‌های خیریه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی و تشریح ابزارهای مناسب برای توسعه فعالیت‌های آن‌ها طبق مفاهیم مطرح در بازاریابی اجتماعی، از موضوعات مورد بررسی در این کتاب است. خواننده محترم با مطالعه این کتاب، با مفاهیم مرتبط با بازاریابی اجتماعی و در عین حال نحوه کاربست آن در سازمان‌های خیریه و غیرانتفاعی ایران با بررسی یک مطالعه موردی، آشنا می‌شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://graphacademy.ir/?p=11328